Sunday, December 27, 2009




Tadi tgok AVATAR.. layan jugak cerita tu

menarik juga jalan ceritanya..

dahla durasinya 2 jam 45 min lebih kurang, mmg cara..

macam biasa, aku layan kat alamanda..

yerlah, dekat ngan org rumah...

ntah apa yg merasuk org rumah aku..

semua x kena...

boleh plak dia tumpahkan air kat Kedai Kasut Walk In..huhu..

lawak btul..

kalau aku yang tumpahkan tu, mau bebel x sudah..

hehe...xperla..aku lg loklaq kot..keh2

apa2 hal..yg funnynya..aku tgok movie abis kol 1a.m..

slumber je pas movie aku jalan2 kat alamanda tu kaki ayam je..

korang leh buat ke?

hehe



p/s : cibai, chelsea seri lagi

7 comments:

dilla said...

ehehe..dasat org umah u ye...dia kuat bebel ke?keh3 kaki ayam?dasat maa...ehehe

dilla said...

dolu2 msa kt itm kwn i pn penah kaki ayam tau...klakau...seliparnya sbelah kiri putus tali, kah3 slamba je dia jln sbelah kanan de selipar,kiri tanpa selipar, kah3 dah r jalan dr kelas smpaila lik hostel...kah3 jauh tu...

mAxx said...

kehkeh...mmg dasat org rumah i...kuat bebel tu...cam mak i...kehkeh...

kawan u tu tak hebat lg. i lg hebat..hee

besi said...

maxx...dah ada org rumah?

cerita avatar...macam cerita rencana alam sekitar je...
view je cantik....macam hutan tue
kena pasang lampu lip lap2

mAxx said...

hehe..org rumah x official...bakal ..hehe

tang avatar tu..mmg btul..grafik cun..cite cam alam sekitr..tp susah nak buat cerita cam tu. rite?

hafizshinchan said...

Ngkau mmg cool..trend dowh berkaki ayam skrg

mAxx said...

ahaha.. trend ke? igtkan perintis..